В рамках розробки логотипа та брендбуку для крюїнгової компанії з Одеси були поставлені основні опорні вимоги: зберегти фірмову емблему компанії та підібрати до неї шрифти та інші елементи брендбуку.
У процесі розробки фірмового стилю було запропоновано понад 10 варіантів шрифтів і кольорових рішень, а також їх варіацій. Основним тематичним кольором залишили класичний синій, додавши йому трохи чорнильного відтінку.
Завдання було підібрати стильний, але не складний шрифт, який надасть компанії власного особливого стилю, але в той самий час не ріже око і не впадає у вічі. У такій стилістиці розробили рішення по кольору та геометричну фонову абстракцію.
Дизайн візитки представлений у двох варіантах: дизайн візитки для виконання у преміум-варіанті на дизайнерському картоні з тисненням та відбитком, а також дизайн для стандартного цифрового друку – без тиснення. Ми розробили дизайн чохлів для телефону: у загальній морській стилістиці, з танкером – як символ основного напряму діяльності крюїнгової компанії, а також із геометрією у корпоративних кольорах.
В рамках брендбуку було також розроблено: корпоративний бланк, конверт, дизайн чохла для телефону, прапор компанії, заставку на робочий стіл.
Термін виконання брендбуку «під ключ» залежить від готовності Замовника включатись у процес та давати оперативний фідбек команді розробників.
Створення дизайну логотипа та брендбуку для крюїнгової компанії TRIDENT MARITIME зайняло 3 тижні з моменту фіналізації задачі до видачі архіву з усіма джерелами.
Дивіться також:
На тему: розробка корпоративного стилю, дизайн логотипа, брендбук, дизайн візитки, фірмовий стиль крюїнгової компанії