Розробка логотипа та корпоративного стилю для агенції преміальної нерухомості INSIGHT CITY
Первинне завдання - виділятися з багатьох учасників різноманітного ринку нерухомості. Ми поставили ставку на те, що не ризикують робити дизайнери і побоюються абсолютно всі компанії – ми наголосили на чорному кольорі, розробляючи брендбук. Чорний колір - який виділяється і впадає у вічі скрізь: на вивісках, на банерах, на екранах… Навіть у пачці візиток – 99% білих та одна чорна – у преміального агентства нерухомості Insight City.
У процесі розробки фірмового стилю було важливо витримати суворий стиль, не перегнути з насиченими елементами та обережно розставити акценти. Додали червоних акцентів у елементах та додали до друкованих виробів срібло, змішавши з преміальними матеріалами.
Розроблено сміливий стильний брендбук у стилі мінімалізм у чорно-білому рішенні з елементами срібла та червоного.
Вийшло круто і дуже сміливо - створили брендбук, заряджений на успіх у нерухомості.
Дивіться також:
На тему: корпоративний стиль агенції нерухомості, дизайн логотипа, розробка корпоративного стилю